مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-04-25ورزشي

فارس من| شهدای شاخص همدان برای نامگذاری اماکن معرفی شوند


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهدای شاخص همدان برای نامگذاری معابر و اماکن شهری معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان ثبت کرده اند و خواستار رسیدگی به این موضوع هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در  این خصوص اظهار کرد: در مدت هشت ماه فعالیت شورای شهر فعلی نامگذاری از معابر، اماکن و.

به نام شهیدانی که نسبتی با نمایندگان مجلس داشته باشند، نداشتیم و حتی هیچ پیشنهادی هم برای نامگذاری به نام این شهیدان نبوده و نامگذاری های موجود هم از قبل بوده است.

حجت لاسلام ناصر صفری افلاک با بیان اینکه آخرین نامگذاری مربوط به بلوار سید جمال الدین اسدآبادی بود که به نام شهیدان حاجی بابایی تغییر یافت گفت: اخیرا با نامگذاری وسط جاده آزادراه جورقان به سمت پلیس راه تهران به نام شهیدان حاجی بابایی مواجه شدم که آن بلوار به نام امام رضاست و از سمت میدان فرودگاه به سمت پلیس راه باید به نام بلوار امام رضا(ع) باشد.

وی با بیان اینکه اطلاعی هم از این نامگذاری ندارم، شاید همینطور تابلویی گذاشته باشند که البته در اختیارات شورای شهر هم نیست و خارج از محدوده است افزود: در شهر همدان تنها یک بلوار به نام شهیدان حاجی بابایی داشتیم و آن هم قبل از شورای شهر فعلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شهدای شاخص همدان برای نامگذاری اماکن معرفی شوند

فارس من| شهدای شاخص همدان برای نامگذاری اماکن معرفی شوند